ApplicatinHotel

ApplicatinHotel

Reservation1

Reservation

ApplicatinHotel

ApplicatinHotel

ApplicatinHotel

هتل پارسيان آزادي همدان - باشگاه مهمانان پارسیان
باشگاه مهمانان پارسیان

خط مشی:

باشگاه میهمانان پارسیان | برنامه وفاداری | نحوه عضویت | مزایای عضویت | نکات

 

برنامه وفاداری :

استفاده از برنامه وفاداری و ثبت اطلاعات مشتریان .منجر به ایجاد گروهی از مشتریان می شود که در بانک اطلاعاتی استقرار یافته و می توان برای آنها برنامه ریزی مدون انجام داد که این کار باعث ایجاد باشگاه مشتریان می شود. با هدف وفادار نمودن مهمانان هتلهای بین المللی پارسیان پروژه ایجاد باشگاه مهمانان پارسیان توسط یک پایگاه اطلاعاتی منسجم با فرایندهای عملیاتی استاندارد و بهینه شروع به فعالیت نموده است.

بعد از عضویت مهمان در باشگاه یک کارت دریافت می کند که بر اساس مبلغی که در صورت حساب می باشد به وی امتیاز تعلق می گیرد معمولا پس از کسب امتیاز و تبدیل یکباره آن به اعتبار . میتوان از اعتبار و مزایای بیشتری استفاده نمود.این کارها همانند کارتهای نقدی باید از امنیت لازم برخوردار باشند.امنیت چنین سیستم هایی به دلیل وجود اعتبار برای کارتها بسیار مهم است.

چون از این کارتها برای وفاداری مشتریان استفاده می شود این کارتها در اصل برای اجرای برنامه وفاداری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

نحوه عضویت :

·           با یکبار اقامت در هر یک از هتلهای بین المللی پارسیان هر شخص می تواند عضو باشگاه مهمانان پارسیان گردد.

·          امتیازات بر اساس صورت حساب نهایی مهمان محاسبه می شود.

·          کارت عضویت در همان لحظه ای که تسویه حساب میکند (Check Out) تحویل مهمان داده می شود.

 

 

میزان امتیاز اعتبار:

·         هر کاربر با عضویت در باشگاه و دریافت کارت الکترونیک دارای یک صفحه اختصاصی در سایت باشگاه می گردد.همچنین با ارسال عدد یک به .....................................شماره شرکت از میزان امتیازات کسب نموده مطلع می گردد.

·         10 درصد میزان پرداختی تبدیل به امتیاز می گردد.

·         5 درصد مبلغ صورت حسابها تبدیل به اعتبار می گردد.

·         اعضاء امتیازات خود را از طریق وب سایت می توانند کنترل کنند.

·         برای ورود به وب سایت باشگاه مهمانان پارسیان روی لینک  باشگاه میهمانان پارسیان کلیک نمائید.

 

مزایای عضویت:

1.      عدم نیاز به تکمیل فرم مهمان با ارائه کارت عضویت در هتلهای پارسیان.

2.      کسب امتیاز با استفاده از بیشتر از خدمات هتلهای پارسیان.

3.      بهره مندی از تخفیف ویژه اعضاء.

4.      برخورداری از خدمات ویژه   (در صورت کسب حد نصاب امتیاز) .

5.      اولویت در رزرو اتاق.

6.      اولویت در رزرو  تالار و سالنهای مراسم.

7.      اولویت اطلاع رسانی در فروش های ویژه .

8.      امکان استفاده از امتیازات خروج دیرتر و ورود زودتر ( Early Check Out , Late Check Out) در موارد خواص با توجه به شرایط خاص هتل.

 

 

نکات :

1.      اگر مهمانی کارت خود را گم کرد با شماره تلفن 2720-021 تماس بگیرد.

2.      سئوالات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن چهار رقمی 2720-021 مطرح و یا به آدرس الکترونیکی club@parsianhotels.ir  ارسال فرمائید.

3.      با اعطای کارت عضویت به مهمان , یک پنل کاربری آنلاین به وی اختصاص می یابد به طوری که مهمان میتواند از طریق مراجعه به وب سایت شرکت هتل (www.pih.ir)  با ورود به بخش باشگاه  مهمانان و وارد نمودن شماره کارت عضویت و رمز عبور پنل اختصاصی ایجاد شده را مشاهده نماید و در آن اطلاعات شخصی خود را ویرایش و حتی رمز ورود به کنترل پنل خود را نیز تغییر دهید.

4.      برای ورود به صفحه مربوطه بر روی لینک باشگاه میهمانان پارسیان  کلیک نمائید.

 

 

 

ساعت
نظرسنجی
کیفیت ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی هتل پارسیان آزادی را چگونه ارزیابی می نمائید؟

مطلوب
خوب
متوسط
ضعیف
نظری ندارم

وضعیت آب و هوا
اوقات شرعی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2804
 بازدید امروز : 151
 کل بازدید : 437191
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0.5313